måndag 10 september 2012

I skogen finns det...

Vi tog oss en tur till skogen i dag jag och min hund .
Inte helt optimalt då jag ännu är ganska förkyld men det var mysigt och avslappnande. Hunden lycklig !

 We took a trip to the woods today, me and my dog.
Not optimal as I am still quite sick, but it was cozy and relaxing. The dog is happy


Stora fina blåbär hittade vi ! Men dom stoppade vi bara i munnen..Min hund är tokig i blåbär!
Large fine blueberries ! But them we put in our mouths .. My dog is crazy about blueberries!
 
Sen hittade vi det jag sökte...

 Then we found what I was looking for ..


Bästa sällskapet i skogen är en Prinsessa !
Best company in the woods is a Princess
Här vill man nästan lägga sig ner och sova för det ser så mysigt ut..

 Here you  almost want  lie down and sleep  ..







c..

2 kommentarer:

  1. Ja verkligen, verkligen snyggt! Eftersom jag inte gillar grönt alls så måste detta vara de snyggaste ridbyxorna ever haha! ;)

    SvaraRadera
  2. What a fab walk to do! Hope you feel better soon! x

    SvaraRadera