fredag 5 oktober 2012

Eupforia ...

Vilken underbar dag !!
Började dagen med att hjälpa en vän att klippa sin häst som överraskade oss med att uppföra sig helt exemplariskt !
Sedan drog jag vidare till gymet där jag hade en sån där dag då jag var stark och hade massor med ork !
Har börjat köra bena pass igen nu när min knä ändå var kroniskt  och det känns ok - än så länge!
Riktigt riktigt nöjd med mig själv.
Nu ska jag äta lunch  och senare gå på en skogspromenad med hunden !
Hoppas att ni alla underbara där ute i världen får underbar helg !














What a wonderful day!

Started the day with helping a friend to cut here and she  horse that surprised us with  behaveing quite exemplary!
Then I pulled off to the gym where I had one of those days when I was strong and had a lot of stamina!
Have started running bone workouts again now that my knee pain  chronically and it feels ok - so far!
Really really pleased with myself.
Now I'll have  some lunch and then go for a walk in the woods with the dog!
Hope you all lovely out there in the world, wonderful weekend !!


c...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar