måndag 22 oktober 2012

Such a long day...

Puh... En sån lång dag. Jobbat mina 24 timmar + lite till, sen ner på stan och ett Naprapat besök innan hemfärd. Trött som tusan nu men kroppen känns rätt ok efter det Naprapat besöket . En vända till så håller jag mig rätt så o ett tag .
Nu ska jag lägga mig på sängen och se på tv och bara slappa....





Pooh ... What a long day. Worked my 24 hours + some more, then down to town and a Naprapath visit before departuring home. Tired as hell now, but my body feels pretty ok after Naprapat visit.One moore time and will be ok for  awhile.

Now I´m going to lay me down on the bed and watch TV and just relax ....

c...

7 kommentarer:

  1. Sova i soffan är najs. Älskar bilderna på dig i headern!

    SvaraRadera
  2. How can you look so cute after such a long day? x

    SvaraRadera
  3. O,you must be exhausted! Those are cruel hours!
    Love that coat! Must be cooling down quite a lot up there!
    XXX

    SvaraRadera
  4. I think this is your style: casual, practical and balanced. I like this look.

    SvaraRadera