torsdag 29 november 2012

Crazy old bat...

Så konstigt det kan bli ibland . Saker bara händer. Och jag är en galen gammal "brud" .
Jag har köpt en häst.
Jo visst. Jag som sålde hästen för 5 år sedan och aldrig skulle ha någon fler.
Men.
Jag läste en annons och såg en bild - på en ganska ful häst eller det var egentligen bilden som var ful och inte hästen. Jag fastnade , fick se filmer och fastnade ännu mer.
Sedan så sänkte dom priset och sa köp honom ! Och det gjorde jag.
En 4 årig pojke med ett lustigt namn och rätt så bra stam, en pojke som idag anlände med lastbil och hade åkt långt , och vi fick träffas på riktigt för första gången .
Hoppas att han ska bli en stor fin hopphäst.
Så nu börjar jag liksom om igen  - en sladdis !








Strange things happends sometimes.  And I'm a crazy old "bride".
I bought a horse.
Yes, I did . I sould my horse about 5 years ago and was never ever gonna have a new one. .

But.

I read an ad and saw a picture of a pretty ugly horse - or it was really the  image that was ugly and not the horse. I got stuck, got to see some films and got even  more stuck.
 Then they lowered the price and said buy him! And I did.
A 4 year old boy with a funny name, and pretty good pedigree, a boy who today arrived by truck and had traveled far, and we got to meet in person for the first time.

Hopefully he will became a big and beatiful showjumper.

So now I´m  starting all over again!






So happy !!!!




c...

2 kommentarer:

  1. How exciting, I'm dying to see this crazy old horse! x

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Grattis både till dig och till hästen!
    Nu vill vi såklart se bilder!

    SvaraRadera