torsdag 1 november 2012

I ´m ugly...and old....

Tjoooop... Så måste det vara...
För nyss när jag kollade in vad folk har sökt på och hamnat  min blogg så kom dessa upp :  Ful  äcklig gammal tant.  Fula gamla klänningar. Fult gäng.
Men lite rolig är jag visst också. : Rolig tant.
Och lite manlig : Varma täckbyxor herr.
Jaha - roligt va ? Jag är ful .

Ok för tant - för lite gammal är jag ju....













Tjoooop ... So it must be ...

For just right now  when I checked into what people have searched for and landed  on my blog this  up: Ugly disgusting old lady. Ugly old dresses. Ugly bunch.
But a little funny, I'm too. : Funny lady.
And some what  male : Hot termo covers for men.
Well - funny huh? I'm ugly.

Ok  for lady - because I´m a little old.......



c..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar