lördag 26 januari 2013

Emerald green....

Jag hittade en klänning på Tradera, jag köpte den . Den var grön...
Hämtade paketet i dag .  

Yeah - a parcel for me!

Look realy hard up in the corner..

Love the cufflinks !
And the strechty material. -polyester ?

Sjukt nöjd med denna klänning som passar mig perfekt !
Och jag brukar sällan eller aldrig tycka att nått ser bra ut på mig men kan faktiskt säga att pojkarna kommer att stirra på min häck när jag har den här på... Skita snyggt !


I found a dress on e-bay , i bought the dress. It was green..
Today the parcel avrived .
I very seldom is satisfied with my own body and thinks that something looks god - but i promise you that when i wear this dress the boys are gonnna stear at my arse....
Looking f****** good !
Photos with me in the dress will come when my photograpfer is back home agagin.



c...

3 kommentarer:

  1. What a fabulous dress. Lets see you wearing it so we can all admire your ass! x

    SvaraRadera
  2. Klart att den var grön och jag håller med Ms Vixen - ser fram emot en stilstudie i den.

    SvaraRadera
  3. Det är en vacker klänning. När den placeras i du se?

    SvaraRadera