måndag 18 mars 2013

Day one...and some of day two...

Hemma igen ! Efter en alldeles underbar helg i Stockholm ! Fina hotell rum och underbar mat och mysigt sällskap. Jag älskar att min Lover Boy har guld kort på en viss hotell kedja....Uppgradering till finare rum - underbart!
Nu blir det bild bomb.

Back home again ! We had a wonderful weekend in Stockholm ! Very nice rooms divine food and very nice company. I just love the fact that my Lover Boy has a gold card at a certain hotel.... Upgraded to nicer room... Now a photo bomb.



This was waiting on us on Thursday night when we arrived...
Den här väntade på vårt rum när vi kom. . 

Salmon with sesame seeds and a sallad with pickeld ginger .
Lax rullade i sesam frön och en sallad med inlagd ingerfära.


A so so delicious chicken with herbs and cheese graded mash.
Ört fylld kyckling med ostgratinerat mos.  
På morgonen efter så bytte kläder. Jag tog på mig min nyaste klänning - som jag är lite kär i.

The morning after we changed clothes.




I put on my new dress - witch i am a bit in love with.




Sen gick vi ut på stan. Och bytte vi bytte hotel. Mer om det senare..


And then we hit the town ! And changed hotel. Moore to come...



c... 

6 kommentarer:

  1. You look so happy! Loving that cheeseboard! x

    SvaraRadera
  2. Jamen sörrö vilken härlig helg. Jag var också nere i lördags men bara över dagen. Vi hade alltså kunnat ramla på varandra i nån second hand-butik. Klänningen sitter som ett smäck och Clarion där på Ringvägen serverar ju miso-soppa till frukost. Fint det ...

    SvaraRadera
  3. YAY Lover Boy!!!
    O, I'm so pleased you had a lovely romantic break!
    That cheeseboard has me drooling! I love cheese!
    Is there a specific type of Swedish cheese I should know about?
    XXX

    SvaraRadera
  4. Looking fabulous, ahhhhhhhhhhhhh.
    It sounds so romantic.
    XXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  5. The dress is beautiful. I love the stamping.

    SvaraRadera
  6. you've got great styla and you make good use of yor imagination. i like your dress,too.

    SvaraRadera