söndag 14 juli 2013

A big hole in my heart ....

 Det är ett stort hål i mitt hjärta , min sorg är så stor . Min älskade prinsessa finns inte mer. Så många tårar har rullat nedför mina kinder  och så även nu då jag skriver detta . 
Hon var lite trött och hängig tyckte jag så vi åkte till veterinären och fick veta att hon hade tumörer i lungórna och hade mycket svårt att andas , det fanns ingen tid kvar....
Vi åkte hem och sa hej då. Samma kväll var hon borta för att inte behöva lida . 
Det här fotot tog jag på Söndagen - vår sista underbara dag tillsammans på stranden - där hon älskade att vara med mig , på onsdag var hon borta . Så jag sparar denna dag i mitt hjärta som ett fint minne efter en djupt älskad prinsessa som vart 10 år gammal.  



There is a big hole in my heart, my grief is so great. My beloved princess is no more. So many tears have rolled down my cheeks and so even now as I write this.

She was a bit tired and out of sorts I thought so we went to the vet and was told she had tumors in the lungs and was very difficult to breathe, there was no time left ....

We went home and said goodbye. That evening she was gone to not have to suffer.

This photo I took on Sunday - our last wonderful day together at the beach - where she loved to be with me on Wednesday she was gone. So I will save this day in my heart as a great memory for a deeply loved princess, each 10 years old.
So now you know why im gone from the blogg world....
c...

5 kommentarer:

  1. I'm so sorry, loosing a beloved pet is heartbreaking. Sending you lots of love and virtual hugs. xxx

    SvaraRadera
  2. O, no, I am so sorry to hear this news. Many hugs XXX

    SvaraRadera
  3. Fina prinsessan som har gett så många fina minnen ♥

    SvaraRadera
  4. Oh no, I am so so sorry, Carina, how very sad. We love our pets with all our hearts, and losing them is just terrible. xxx

    SvaraRadera