onsdag 25 september 2013

Wearing black again....

Jag som tycker om färger kommer på mig själv med att ha svarta kläder igen ! Vad är det som händer ?
Kanske är det bara för att det var enkelt och snabbt att "hoppa" i dom svarta sköna byxorna igen...
Har ju i alla fall färgglada skor ! Och jag älskar att använda dom , man möter folk och ser hur deras blick vandrar över en och studsar till när dom ser skorna ! Många som tittar och jag säger - varsegod ! Modern var också med på dagens lilla utflykt  - dock utan färgglada skor.



I do love colours but keep finding myself in black ! Whats happening ? May bee its just because its kind of simple to just "hop in " the black pants...Ok but i am wearing colourful shoes anyway  !
Love wearing these boots because you meet people that look s at you from head to bottom and you can really see them react when they see my lovely boots.
Mum came along on todays outing but without colourful shoes.





c...

6 kommentarer:

  1. I can see where you get your good looks from - your Mum is fabulous - and so are you! Those boots make everything you wear look incredible! xxx

    SvaraRadera
  2. The boots make the outfit! I'm sure you are right - black is just easy sometimes.
    Look at your lovely mum! xxxx

    SvaraRadera
  3. Allt klär en skönhet! :) Skorna hade inte varit alls lika häftiga om du hade haft de till en färgglad outfit.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Look at you and your Mum, you can totally tell your related! Those boots need their own show if you ask me!
    XXOO

    SvaraRadera
  5. Samma här. För ett halvår sedan trodde jag att jag "nog inte skulle ha svart igen"

    SvaraRadera
  6. Those boots are amazing and you and your Mum are both gorgeous!

    Sarah xxx

    SvaraRadera