lördag 5 oktober 2013

Cassocks on tour...

För ett tag sedan så hittade jag en fin svart rock på en loppis för  30 kronor . Det är en prästrock av alldeles ypperlig kvalite! Sydd av en skräddare i vår stad enligt märkning. Den behövde fräschas till lite och jag rådfrågade http://vintagevixon.blogspot.se/ hur jag skulle gå till väga så det löste sig det med . Nya knappar fick den också. Jag trivs jätte bra i den och tycker faktiskt att den är skitsnygg ! Matchar det svarta med mina fina turkosa födelsedags boots och efter mycket letande efter en turkos väska så levererade Tradera till slut denna skin väska i precis rätt färg för 70 kronor.

A while ago i did find this beatiful coat at a local flee market for 30 sek (- 3 euro) . Its a cassok of passable quality . Made by a tailor in our town . It needed some refreshing and i went to http://vintagevixon.blogspot.se/ for some advise and it turned out rather nice . Then I did put some new buttons on it . I like very much and think its pretty nice. Matching it with my beatiful turquoise birthday boots and after a long search e- bay finally delivered a matching leather bag for 70 sek (- 7 euros)









c....

10 kommentarer:

  1. OMG! That is one heck of a rock star coat! What a find! Love it with those skinny leather pants and those incredible boots and bag. So glad it came out ok! xxx

    SvaraRadera
  2. I like the look, turquoise gives joy to the outfit and the coat is gorgeous.

    SvaraRadera
  3. Love, love and want your blue boots, ahhhhhhhhhhhhh
    I see it is getting cooler.
    We are still hot her, ahhhhhhhhhhhhh

    SvaraRadera
  4. wow what a steal! the coat looks amazing and i love your turquoise boots and bag! great look!
    kiss,mary

    SvaraRadera
  5. I LOVE that fabulous coat - what a spectacular treasure! You look frickin FABULARSE!

    Sarah xxx

    SvaraRadera
  6. Oh... and I would KILL for those amazing boots!

    SvaraRadera
  7. SKITSNYGG outfit! Kappor och rockar är ju typ hetast ever i år. Får väl dra fram min gamla svarta långkappa som jag köpte 95 :D

    SvaraRadera
  8. Ja jag har också cravings haha, först ska jag dock testa ett Berisbett. Haha jag har blivit värsta bettestaren, jag som aldrig bytt förr.

    SvaraRadera
  9. I can't stop staring at those turquoise gems on your feet!
    xxoo

    SvaraRadera