tisdag 12 november 2013

D I Y ....

Ett litet anfall av pysslighet drabbade mig häromdagen .. Såg dettta tips på nätet och var tvungen att fixa till då det fanns burkar i min närhet. Fint tycker jag - och praktiskt som brödburk. Råkade senare se några mycket snygga kaffe muggar på en affär som skulle passa utmärlt till detta så jag kanske måste köpa några...

A small atack of d i y came over me the other day . I saw this on the internet and had to do it since i had some old gingerbread cans around. Really nice if you ask me ! And then i just happend to se some really nice coffe mugs at a store that would really fit with this so i might have to go shopping...








c...

9 kommentarer:

  1. I want to paint it all pink! Cool idea perfect for storing jewelry and stuff!
    Xxoo

    SvaraRadera
  2. Those are fantastic, what a great idea! x

    SvaraRadera
  3. Rosa och guld. Det blir knappast bättre än så.

    SvaraRadera
  4. Brilliant idea, Carina, the tins look great. xxx

    SvaraRadera
  5. Brilliant, ahhhhhhhhhhhhh I must try.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    SvaraRadera
  6. Wow så snyggt det blev!!! Var det svårt att spraya så att det blev jämnt?

    SvaraRadera
  7. Wow så snyggt det blev!!! Var det svårt att spraya så att det blev jämnt?

    SvaraRadera
  8. Många tunna lager får man göra men det torkar på 2-3 min så det går rätt fort ändå . Ganska lättsam färg .
    Vart rätt nöjd :)

    SvaraRadera
  9. Oooo brilliant idea! very kitsch.

    besos

    SvaraRadera